29 Ekim 2015 Perşembe

Ondan şarap ve çiçek aldı

Hatta o üzerime kuleli benim topuklu ile. Elinde o gül ve şarap de vardı. Benim fantezi gerçek geliyordu.Evde ben kapıyı kapattı. Ondan şarap ve çiçek aldı. O mutfağa beni izledi. O lezzetli kokuyordu yapmada ne dedi ve ben güzel görünüyordu. Ben o ben yapıyordum ve ne o çok yakışıklı olduğunu istiyorum umduğunu söyledi. "Ben şişeyi açmak veya sonrası için kaydetmek gerekir mi?" Diye sordum. "Açın lütfen." diye yanıtladı. "gözlük üzerinde bulunmaktadır." Ben şişenin tıpasını gibi o gözlük var. Ben üniversitede ve bir şişe şarap birçok açılmış olsaydı ben bir İtalyan restoranında garsonluk vardı. Her bir bardak. Bizi döktü O bir tost, sunulan "yeni maceralara için." Ben çok tekrarlamadan önce yaptığı tost sevme gülümsedi, " yeni maceralar için. "Her bir yudum aldı. O mutfakta bana yardım edebileceğini sordu. Ben o makarna süzün söyledim. Ben, sarımsak tozu ile serpilir, dilim ekmek Tereyağlı fırında fırın tepsisine koyun. O pota geri makarna koydu. Ben krema, peynir, tereyağı ve eklemek için söyledim. "Sen daha iyi Ceketini alacağını," Ben onu uyardım. O yaptı. Ben ceketini aldı ve Roland'ın kat birine. Yanındaki salon dolaba asılı o giyinmiş şekilde, altın kol düğmeleri, özel uyarlanmış gömlek ve pantolon, cilalı kanat uçları, hatta onun jilet kesim saç kesimi hayran ona baktı. Ben onu çok kötü istedim ama benim mesafeyi tuttu. Zaten yemekten sonra öncesinde düşünüyordum. Ben fırında tavuk saltimbocca vardı. Ben çıkardı. O fettucini alfredo hazırlanıyor tamamladı. Ekmek neredeyse üst rafa yapıldı. Kase ve tabaklar nerede ben söyledim. Ben yemek odasında oturup gitmek için söyledim. Onun bir kısmı iki mayın düşünme boyutu o büyük adam ve bir çok yiyor bizim plakaları hizmet. Ben sonra aşağı mayın onun plaka belirtildiği gibi o izledi. "Bu lezzetli görünüyor," dedi. "Teşekkür ederim," Ben kirişli. Ben hemen oturup vermedi. Bir fikir ". Richard, ben. Bunu yapmak zorunda değilsiniz bir ricam var, ama benim için çok şey anlamına gelir," bana vurdu. "Ben yaparım" Roland ı odadan çıktı ve geri döndü Kamera.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder